Πολιτική και Όροι Χρήσης

Πολιτική ακύρωσης

Οι Επιχειρήσεις μπορούν να διορθώσουν ή/και να ακυρώσουν την παραγγελία τους σε οποιοδήποτε στάδιο πριν την παραλαβή του Εξοπλισμού τηλεφωνικά, καλώντας στο 8011100767 ή με αποστολή e-mail στη διεύθυνση pos4all@cardlink.gr και στη συνέχεια η Cardlink θα τις ενημερώνει σχετικά με τις διαθέσιμες επιλογές που θα έχουν ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας.

Πολιτική επιστροφής

Κάθε Επιχείρηση δύναται να επιστρέψει τον Εξοπλισμό στην Cardlink αζημίως και αναιτιολόγητα εντός [14] ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του και να της επιστραφεί το τίμημα ή το μίσθωμα που κατέβαλε, εφόσον δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία του Εξοπλισμού και αυτός είναι σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του τιμήματος μπορεί να γίνει με πίστωση τραπεζικού λογαριασμού που έχει γνωστοποιηθεί στην Cardlink ή απευθείας στην πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιήθηκε κατά την πληρωμή της παραγγελίας.

Πολιτική παράδοσης

Η Cardlink θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να αποστέλλει τον Εξοπλισμό εντός 2-5 εργασίμων ημερών (ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή) από την ειδοποίηση της Επιχείρησης στα στοιχεία επικοινωνίας που δήλωσε κατά την υποβολή της παραγγελίας, και Παραγγελίες Εξοπλισμού και παραδόσεις εκτελούνται μόνο εντός Ελλάδος. Η Cardlink δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε καθυστέρηση στην παράδοση του Εξοπλισμού.

Ο Εξοπλισμός αποστέλλεται με courier με οδηγίες εγκατάστασης και παρέχεται συγχρόνως η δυνατότητα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Επιχείρησης. Σε περίπτωση που επιθυμείτε επίσκεψη τεχνικού για την εγκατάσταση, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Cardlink και η Cardlink θα σας ενημερώσει για την χρέωση της επιτόπιας επίσκεψης τεχνικού και τον τρόπο καταβολής αυτής.